Rondje Waalre

Meneer Wandelpraat heeft het hele weekend al geen rust in zijn kont. Na een tijdje niet gewandeld te hebben moet het er toch maar eens een keer van komen en gaan de Wandelpraatjes aan de wandel! Op deze stormachtige zondagmiddag trekken we de wandelschoenen aan om het buitengebied van ons mooie dorp te verkennen.

Via sluipdoor-kruipdoor komen we op paadjes die we nog niet eerder gelopen hebben, het waait stevig maar de temperatuur is prima. Grappig, we zijn nog geen kilometer van huis en lopen ergens waar we nog niet eerder gewandeld hebben. Zo zie je maar dat je niet ver hoeft te gaan om te genieten! Over genieten gesproken. De bladeren zijn gekleurd in rood, geel, oranje. Prachtige herfstkleuren waar de wind snel een einde aan zal maken!

Hieronder enkele foto`s van ons “Wolders”wandelingetje.

dsc01319

dsc01323

dsc01328

dsc01330

dsc01336

dsc01337

dsc01348

dsc01349

rondje-waalre

De track van vandaag. Klik op afbeelding voor download

13 thoughts on “Rondje Waalre

  1. Lang niets meer van julle gelezen inderdaad 🙂 In eigen omgeving is het vaak fijn wandelen; heb ik pas nog gedaan en gaan we zo dadelijk ook doen (het zonnetje komt namelijk door de wolken piepen). Op die stormzondag vond ik het ook wijs om niet onder de bomen te gaan lopen; ik zag vorige donderdag de sporen van de storm in Noord-Brabant 😉 Groeten, Guido

    • Het is op het moment rustig met wandelen, druk met andere zaken zullen we maar zeggen 😁 Toch viel het hier wel mee met de,wind, het waaide wel,stevig maar niet zo dat er een verbod is afgegeven. En zo een rondje om het huis was heel verassend. Fijne zondag en lieve groet.

    • Marylou, wij wensen jou een goede jaarwisseling en dat het nieuwe jaar vol mooie wandelingen mag zijn. Ook wens ik je een goede gezondheid toe. Ik kijk uit naar je nieuwe avonturen en mooie foto’s.

    • Goedemiddag Kay,
      Allereerst de beste wensen voor het nieuwe jaar en dat dáár vele mooie kilometers in gemaakt mogen worden.
      Het is inderdaad erg rustig bij de Wandelpraatjes. Mevrouw Wandelpraat heeft al enige tijd last van een pijnlijke hielspoor en peesplaat in de rechtervoet. En dat is geen pretje zal ik u verzekeren. Vanmiddag ga ik hiervoor naar de arts en onderga ik shocktherapie. Hopelijk helpt dit goed genoeg om in de lente weer op wandel te gaan. Ook staat er nog in februari een trip naar de Belgische Ardennen gepland, hopelijk dat ik dan al mee mee kan stappen met de familie.

Plaats een reactie